sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Laura: Hyvää ystävänpäivää!



Kuva saatu ystävältä uutena vuotena:)

Ystävyys on kuin elämän vettä
virkistävää, puhdistavaa,

peilin lailla heijastuvaa.
Pois se huuhtoo turhat huolet,
näyttää meistä parhaat puolet.




Tämä viikko on sujunut liikkumisten suhteen kehnosti. Olen ollut todella väsynyt koko viikon vaikka syön vitamiineja  ja olen nukkunut yöni pääasiassa hyvin.  Ei ole yksinkertaisesti riittänyt energiaa liikkumiseen:( Koska liikuin tällä viikolla ainoastaan tänään, kompensoin hieman liikkumattomuuttani useammalla lajilla :) Kävin salilla, geokätköilemässä ja lenkillä kera sauvojen. Itselläni on tällä hetkellä hartiat, selkä ja lavat jumissa joten ajattelin että sauvakävely voisi hieman vetreyttää niitä. Salilla heiluttelin myös keppiä ja yritin venytellä hyvin. 
Viikonloppuna on tullut myös herkuteltua oikein urakalla vaikka minkälaisilla ihanilla herkuilla ja olo on myös sen mukainen:/ Mutta olen täysin rinnoin nauttinut kaikista herkuista enkä oikeastaan kadukaan syömisiäni. 

Olen viime päivinä yrittänyt selailla kasvisruoka reseptejä oikein urakalla, olen jotenkin kyllästynyt lihaan. En ole koskaan ollut mikään suuri lihanystävä. Olin jopa joskus kasvissyöjäkin melkein 4 vuotta, koska liha vain alkoi tökkimään. Kotona tulee lähinnä tehtyä jauhelihasta jotakin, koska en ole kovinkaan hyvä liharuokien laittaja. Isoäitini tekee aivan ihanaa "isolihakastiketta" jota olen päättänyt opetella tekemään. Eli siis tykkään liharuuista kunhan ne on hyvin tehty. Kanasta en juuri välitä, en tee kotona sitä juuri koskaan. Mutta sitäkin syön jos se on hyvin tehty:D Kylässä tietenkin syön lihaa jos sitä tarjotaan ja kylässähän kaikki ruoka maistuu aina paremmalta:) Jatkossa meinaan kotona tehdä enemmän kasvisruoka, joten hyviä kasvisruoka reseptejä otetaan ilolla vastaan:) Kiitos<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel