lauantai 15. heinäkuuta 2017

Kauneushaaste

Bongasin tämänkin haasteen Elämäni Eerikana blogista. Haaste oli hyvin erilainen mihin olen aikaisemmin blogissani julkaissut joten päätin tämän takia vastailla tähän.
Arkena on juurikin meikkaa, kulmat laitan kynällä ja välillä ripsaria/puuteeria. Olen todella laiska meikkaamaan esimerkiksi töihin, en juurikaan koskaan jaksa meikata sinne.
Kun lähden juhlimaan tms. tykkään laittaa meikkiä: meikkivoide, puuteri, poskipuna/aurinkopuuteri, luomivärit, rajaukset, ripsivärit ymym.


1. Varhaisin meikkimuisto?
Olin n. 10-11 vuotias kun sain veljeni tyttöystävältä hänen meikkejään. Muistan ainakin sinisen ja vihreän ripsivärin:) Jotka oli mielestäni hienoja :D:D:D

2. Mitä meikkejä löytyy käsilaukusta?
Maybellinen Dr.Rescua sävyttävä huulirasva aina. Jos lähden juhlimaan sieltä löytyy huulirasvan lisäksi: puuteri, poskipuna ja suti (body shop), luomiväri ja "suti sille", kulmäkynä, musta rajauskynä.

3. Lempituoksusi?
Kenzo flower in the air
Tykkään myös Ralp Laurenin tuoksusta, Escadan tuoksuista ja Bodyshopin hedelmä/marja tuoksuista.

4. Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?
Tällä hetkellä ehdottomasti kasvojenhoidon ihmesieni. Josta voit lukea täältä.

5. Uusin kosmetiikka löytösi?
Näitä on mainittava useampia koska en osaa valita:)
Dermosilin eyeshadow primer, luomivärin alle. Minulla on rasvoittuvat luomet ja olen kokeillut monenlaista hintavaakin tuottetta jotta luomiväri pysyisi paremmin. Tämä on uskomattoman hyvä ja hintaa vain hieman alle 6e.
Yves Rocherin Sexy pulp ultra volume mascara (ripsiväri)
Lumenen CC- voide ja puuteri on myös pakko mainita.

6. Ikimuistoinen virhe ostoksesi?
Yritin miettiä kysymykseen vastausta jokusen tovinkin mutten keksinyt mitään virheostosta.

7. Meikkivoiteella vai ilman?
Meikkivoiteella tällä hetkellä :) Käytin kauan ennen noita Lumenen CC- tuotteita. BareMineralssin "puuteria" kasvoille. Tykkäsin kyllä siitäkin kovasti mutta vaihtelu virkistää :)

8. Eyeliner vai kynä?
Vedenkestävä Eyliner

9. Tuote jota ilman et tule toimeen?
Kasvojenhoidon ihmesieni:) Jos sen nyt tuotteeksi voi sanoa.

10. Tuote jota haluaisit kokeilla?
Contour- meikki :)

2 kommenttia:

  1. Mäkin olen miettinyt,että tarttis panostaa itseensä myös niinä päivinä,joilloin on aivan tavallinen arkipäivä. meikkaan itsekkin vain eritysitilanteissa,eli todella harvoin..Mut mä oon kyl sellane et sitku meikkaan,ni sit täytyy kaik luomivärit ,ripsarit ja kajalit tunkee:),ei voi vaa sutaista ripsarii :P -N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt samaa panostamista tavallisina arkipäivinäkin :) Nyt olen muutamana viime päivänä laittanut ripsaria :D ja toisena päivistä luomiväriä :D Yritän opetalla...
      -Laura-

      Poista

Rapunzel