maanantai 4. joulukuuta 2017

Joulukalenteri 2017 - Luukku 4: Erilaisia tapoja tehdä hyvää joulun alla





Minä en ole joulukortteja lähettänyt vuosiin. Olen sen suhteen vain yksinkertaisesti sanottuna erittäin laiska. Kortteja on todella kiva saada ja varsinkin omatekoiset tai kuvakortti joulukortit ovat aivan huippuja.

Olen siis päättänyt laittaa joulukortti rahana tekemällä jotain hyvää <3 Minulle tärkeää muistamisessa on että se tapahtuu paikallisella tasolla.
Tänä vuonna osallistuimme työporukan kanssa vähävaraisten lasten joululahjan ostoon. Otimme kaksi lasta: tyttö ja poika joille hankimme heidän toiveen mukaiset lahjat. Saimme kaupungintalolta laput jossa on kyseisin henkilön ikä ja lahja toive. Jotenkin liikutuin kun kuulimme mitä he olivat toivoneet.
Olen kerran aikaisemmin työporukan kanssa osallistuneet vastaanvanlaiseen lahjaan, paikallisessa Citymarketissa oli joulukuusessa kortteja joista sai kyseisen lapsen/nuoren lahjaan osallistua. 

Olen myös ollut paikallisen Pelastakaa lapset ry:n toiminnassa mukana, jossa osallistuimme yhdistyksenä Hyvänmielentorille keräämällä rahaa ja autoimme paikallisia perheitä erilaisissa jouluhankinnoissa.

Voit tehdä hyvää palauttamalla pulloja , alla oleva teksti kopioitu kyseisiltä sivuilta.

Palauta pantilliset pullot, osallistu arpajaisiin. Tuet samalla Pelastakaa Lapset Eväitä Elämälle -ohjelman kautta kotimaamme syrjäytymisvaarassa olevia lapsia ja nuoria

Palauta pantilliset pullot ja tölkit kampanjassa mukana oleviin Lidl-myymälöihin. Paina PeLa -nappia, niin tuet suomalaisia syrjäytymisvaarassa olevia lapsia ja nuoria omalla alueellasi.
Voittoina lahjakortteja yhteensä 117500 kappaletta!

PÄÄVOITTONA 100 000 EURON LAHJAKORTTI

Tässä vain muutamia tapoja tehdä hyvää joulunalla <3

Mitä ideoita sinulla on hyvän tekemiseen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel