tiistai 10. maaliskuuta 2015

Laura: Sovituskoppi - ei niin kiva paikka!

Olin tänään kaupassa sovittamassa itelleni uutta tunikaa rippijuhliin ja ristiäisiin. Samalla kokeilin itelleni uusia mustia housuja Great girl osastolta, löytyi onneksi sopivat. Pääasiassa olin tyytyväinen ostooksiini sain housut ja tunikan juhliin. Ehkäpä räpsäsen niistä kuvat päälläni kun ne on käytössä,  jos muistan:)
Sovituskopissa todellisuus iski kasvoilleni, ihan kuin joku olisi lyönyt litsarilla mua poskeen- samalta tuntui! Tajusin että mullahan on ihan jäätävän valtavat reidet ja sisäreisiin on kertyny ällöttävää löllöä appelsiini ihoa. YÖK!!!! Vaikka lihava olenkin olen jostain syystä säästynyt aika hyvin raskausarpien ja appelsiini ihon suhteen. Mietin että miten näin on päässyt käymään, miten olenkaan päästänyt itseni tähän kuntoon. Heidi vastas mun viestiin jossa kauhistelin hänelle olemustani että "neitiseni tästä ei ole suuntakuin ylöspäin<3" Tarkottaen tietenkin että nehän pienenee!!
Kotiin tultuani söin hieman välipalaa ja sen jälkeen päätin puskea raivolla kohti salia. Tein koko kropalle treenin ja kun tuntu siltä että haluan lopettaa ajattelin verkkokalvoilleni porautunutta peilikuvaani sovituskopissa - taas mentiin!!
Otettiin tuossa viime viikolla kaverini kanssa kroppakuvia musta, vaatteet päällä blogia varten ja alusvaatteilla itseäni varten jotta voin seurata kehitystäni! Silloin jo kauhistelin kroppaani mutta tänään olin shokissa peilikuvastani. Alusvaatteilla otettuja kuvia en ole vielä valmis jakamaan täällä, enkä tiedä olenkaan koskaan valmis siihen.

Viikonloppuna olen lähdössä ystävieni kanssa Tampereelle viettämään hotelli viikonloppua. Meinaan nauttia ruuasta ja juomasta, pyrin kuitenkin pitämään mielessä että ei vedetä ihan lekkeriksi jotta hyvin alkanut dieetti ja liikunta ei vedetä vessasta alas yhden reissun takia.

Salilla ja salin jälkeen sport-lehden lukemista ja sekä syömistä lidlin täysjyväsämpsää avokadolla, polar 5%juutostalla ja kurkulla. 

Kuvakaappauksia Polar flow ohjelmasta, mun salitreenistä!
Kuvakollaasit tehty Cymera nimisellä sovellutuksella, joka mulla on puhelimessa.

-Laura-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel