sunnuntai 25. maaliskuuta 2018

Hyvä Viikko :)

MAANANTAI:
Kuntosali paritreeni Yläkroppa -TEHOTREENI!!!
Aktiivisuus 107%

TIISTAI:
Lepopäivä
Aktiivisuus 35%

KESKIVIIKKO:
Kuntosali paritreeni Jalkatreeni
Aktiivisuus 72%

TORSTAI:
Sulkapalloa 1h, jes niiin kivaa! Kävin kahden työkaverin kanssa - jatkossa yritetään käydä kerran viikossa. Aerobinen treeni on minulle usein pakkopullaa, joten näin pelin muodossa se tapahtuu huomaamatta.
Aktiivisuus 111%

PERJANTAI:
Lepopäivä
Aktiivisuus 51%

LAUANTAI:
Lepopäivä
Aktiivuus 31%

SUNNUNTAI:
Kuntosalitreeni Yläkroppa ja aerobista juoksumatolla (hölkkä-kävelyä)
Aktiivisuus tähän mennessä 95% ja päivää vielä jäljellä.

Olen todella tyytyväinen tästä viikosta, huomaan kuitenkin että lepopäivinä aktiivisuus on todella vaikea saada täyteen. Niinkuin olen monta kertaa aikaisemmin sanonut että töissä en voi ranneketta käyttää vaan se on taskussani.

Ruokailut ovat sujuneet tällä viikolla todella hyvin ja olen tunnollisesti syönyt "Sulamon mukaan". Eilen ole ennalta suunniteltu herkkupäivä, joka teki todella hyvää keholle ja mielelle. Sain mielestäni herkuteltua suhteellisen maltillisesti, vielä on parannettavaa.

Vaakalla olen sen verran käynyt että tiedän sen tulleen alkuvuodesta sen kolmisen kiloa alaspäin. Mitat pitäisi ottaa ja verrata alkuvuodesta oleviin mittoihin. Olen tarkoituksella vältellyt näitä mittojen ottamista ja vaakalla käymistä, koska ne tuottavat minulle helposti pettymyksiä ja saavat minut repsahtamaan. Ja menettämään terveelliseen ruokavalioon ja liikkumiseen mieleenkiinnon.

Hierontapalloihin olen ollut todella tyytyväinen, edellisessä postauksessa voi käydä lukemassa niistä.

Hyvää tulevaa viikkoa kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Aktiivinen liikuntaviikko on sinulla ollut. Jee! Sulkapallon pelaaminen on kiva ja tehokas laji. Minulta se on jäänyt, kun vakio pelikaverini satutti jalkansa pahasti jo aikaa sitten eikä enää uskalla/ halua pelata ko. lajia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!!
      Sulkapallo on niin hauskaa ja tehokastakin, 400-460 kcal paloo Polarin M400 mukaan. Ja tunti menee kuin huomaamatta.
      Todella harmi juttu että Pelikaveri satutti jalkansa, eikä uskalla enää pelata<2
      Multakin meni tosi kauan aikaa että löysin pelikaverit...
      -Laura-

      Poista

Rapunzel