perjantai 17. maaliskuuta 2017

Laura: Urheilulajit joita haluaisin kokeilla/harrastaa

Toivepostaus ystävältäni.

SUKELTAMINEN
Ei vain ole koskaan tullut kunnollista mahdollisuutta kokeilla. Myös snorklaaminen etenkin ulkomailla missä on jotakin kaunista katseltavaa voisi olla kivaa



RATSASTUS 
Pelkään hevosia todella hyvin. Olen myös allerginen heinälle joka rajoittaa hieman hevostalleilla oloa. Hevosen vetämässä reessä/kärryissä oleminen voisi olla ihana kokemus. Ja hevonen olisi pienen välimatkan päässä minusta:D

CROSSFIT
Tämä laji jostain syystä kiehtoo minua sen rankkuuden takia. Olen kuitenkin ajatellut että minun kunto ja tekniikat ei vielä riittäisi siihen. En ole edes ottanut selvää saako kaupungissani harrastettua kyseistä lajia.

MAASTOJUOKSU
Tykkään luonnosta ja metsästä. Olisi kiva kokeilla juoksua vaihtelevassa maastossa. Tämäkin vaatisi sitä parempaa kuntoa.



MAASTOPYÖRÄILY
Samat perustelut kuin yllä.

SUPPAUS
Tämä kehittäisi tasapainoa jota minulla ei ole. Vesi on minulle tosi tärkeä ja rauhoittava elementti. Veneilystä tykkään kanssa kovasti ja se olisi ihana harrastus yllämainuttujen seikkojen takia.






KUUMAILMAPALLO AJELU
Tämä  ei suoranaisesti liity otsikkoon, mutta haluaisin kokeilla katsella maailmaa ilmasta käsin. Tämäkin saattaisi olla hienompaa kokeilla ulkomailla. Haaveilen tällaisestä vaikka kärsin korkean paikan kammosta:D



2 kommenttia:

  1. Crossfit on laji, jota olen kerran kokeillut. Suosittelen testaamaan. Lajin harrastajia on eri tasoisia. Jyväskylässä on kaksi crossfit treenipaikkaa ja sen lajin harrastaminen vaatii ensin kurssin käymistä ennen kuin voi alkaa treenaa laajemmin. Itse olisin halunnut lajiin tutustua paremmin, mutta työvuorot ei mahdollista sen kurssin käyntiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista:) Ehkäpä tuo kurssin käyminen ennen voisi olla paikallaan.. -Laura-

      Poista

Rapunzel