sunnuntai 23. helmikuuta 2020

Helmikuun henkisen hyvinvointihaasten viikko 3

Kolme viikkoa jo takana hyvinvointihaastetta.
Tällä viikolla mielen on vetänyt matalaksi salikielto. Olin fyssarin vastaanotolla ja epäili SI-nivelessä (alaselässä) tulehdusta. Alaselkä ja niska/hartia seutu on kipuillut viime aikoina. Aloitin tulehduskipulääke kuurin (Pronaxen) Sain hyviä jumppaliikkeitä/venytyksiä vaivoihini, sekä pyynnöstäni putkirullaukseen liikkeitä. Ensi viikon torstaina menenkin sitten lääkärille. 

Tällä viikolla olen lähinnä paneutunut miettimään henkisen hyvinvoinnin asioita. Aikaisempina viikkoina olen tehnyt enemmän asioita. Olen pyrkinyt tekemään vähän erilaisia asioita tämän haasteen aikana. 
Alla olevat lauseet olen ottanut instagramista Hidasta elämää sivustolta. Olen näitä nyt "mantran" omaisesti hokenut itsellni :) Ne on sellasia asioita joita minun on hyvä muistaa tässä elämäntaparemontissani. En enää halua(isi) aloittaa yhtäkään dieettiä, vaan muuttaa ruokavaliota elämäntavaksi jota pystyn noudattamaan lopun elämääni. Eikä minulle ole kiire minnekään (vaikka välillä turhauttaakin hitaasti eteneminen). Dieetit eivät vain kohdallani toimi, se on niin nähty. Kilot tulevat takaisin korkojen kera. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel