lauantai 29. helmikuuta 2020

Helmikuun henkisen hyvinvointihaasten viikko 4 ja tiskirätti arvonnan voittaja

Viimeinen päivä helmikuuta niin kirjoittelen tekstiä jo tänään. Viimeinen viiko hyvinvointihaasteessa on keskittynyt lepoon, rauhallisiin kävelyihin ja pieneen jumppailuun/venyttelyyn. 
Selkä tuli niin kipeäksi että jäin sairaslomalle puolessa välissä viikko. Sain fyssarilta onneksi viime viikolla hyviä jumppa/venyttelyohjeita joita olen tehnyt sen verran kun on pystynyt. Olen käynyt kivun sallimissa rajoissa rauhallisilla kävely lenkeillä ja nauttinut niillä ihanasta auringosta. Myös lumestakin olen päässyt nauttimaan, rakastan pientä pakkasta ja sitä että lumi narskuu kenkien alla. 
Tämä viikko on siis mennyt hyvinkin rauhallisissa merkeissä ja keskittynyt lähinnä palautumiseen. 

Tykkäsin tästä haasteesta kovasti, tein minulle tärkeitä ja mukavia asioita jotka auttavat henkisessä hyvinvoinnissa. Pyrin tekemään erilaisia "henkisen hyvinvoinnin" juttuja tämän kuukauden aikana ja onnistuin siinä mielestäni hyvin. Tein joka päivä jotain pientä henkisen hyvinvointini eteen ja hoksasin että niiden ei täydy olla aina isoja juttuja. 
Mietinnässä onkin ollut kirjoittaa "kiitollisuus päiväkirjaa" joka päivästä. Joka päivä kirjoittaa jonkun hyvän jutun josta on kiitollinen ja iloinen. Toimiiko sellainen? Onko kokemuksia?

Vanhan puhelimen kätköistä löytynyt kuva, jota olen aiemminkin käyttänyt.
 
Hankin uuden puhelimen itselleni Huawei p30 pro:n Elisa kaupasta, sain hyvän tarjouksen. Olen puhelinta ehtinyt jo testaamaan hieman ja kyllä sillä tulee todella hyviä kuvia. 
Hankin myös itselleni selfie- tikun jossa on kaukalaukaisin, sen avulla saan otettua itsestäni kuvia kätevästi. Kun selfie tikut ilmesty aikoinaan, ajattelin niitä hyvinkin turhiksi kapistuksiksi, mutta lyhyen käytön jälkeen olen todennut sen todella käteväksi. 

Tiskirätti arvonnan voitti Marja- Liisa ja olenkin ollut yhteydessä jo häneen. Lähetän hänelle paketin lähipäivinä. Onnea voitosta!

Maaliskuulle on suunnitteilla liikunnallisempi haaste josta olen hyvin innoissani. Toivon että pääsen siihen osallistumaan selkäni puolesta. Helzu on suunnitellut meille upean liikuntabingon, jonka julkaisen huomenna tai maanantaina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel