perjantai 21. toukokuuta 2021

Suurin muutos - valmennus tuloksia

En ole tarkoituksella blogissani jakanut viime aikoina paino tai mittaustulostuloksia. 
Aikaisemmin kun jaoin niitä se toi itselleni suuria paineita ja pettymyksiä. 

Päätin kuitenkin että jaan tulokseni Suurin muutos- valmennuksen puolessa välissä ja lopussa. 
Nyt on puolessa välissä eli neljä viikkoa on takana. 
  • Paino -3,4kg (Lokakuusta painonhallinryhmän alusta -6,6kg)
  • Rinnanympärys - 4cm
  • Vyötärö -5,5cm
  • Lantio -7cm 
Varsinkin mittausten perusteella meinasi iskeä epäusko, että olenko mitannut samasta kohtaa viimeksi. Voiko todella olla niin monta senttiä lähtenyt. Ei voi olla kuin tyytyväinen tulokseen. 

Olen tykännyt valmennuksesta kovasti, siinä todellakin opetellaan uusia elämäntapoja. Ruuista olen punninnut pastan, perunan, pähkinät - muuten en ole ruokien määriä punninnut. Pähkinöistäkin olen jo oppinut minkä määrän voin suurinpiirtein syödä. 

Valmennukseen kuului vapaaehtoinen herkutonhaaste, johon osallistuin. Se loppuu sunnuntaina ja sitten haastetta on kaksi viikkoa takana. Haaste on ollut aikamoinen haaste kohdallani, varsinkin alussa oli vaikeampaaa. Mietin herkkuja ja niiden syömistä lähes päivittäin, mutta sitten söin proteiinivanukkaan pahimpaan mielitekooni. 
Nyt olen todella ylpeä itsestäni että olen onnistunut näin hyvin ja mietinnässä onkin miten löytää sellainen kultainen keskitie herkkujen syönnissä. Vielä en ole sitä keksinyt mikä se olisi kohdallani. 
Olen kerran herkutellut valmennuksen aikana kun olin veljeni perheen luona. Toisen viikon torstaina. Enkä ole muutenkaan napsinut mitään satunnaisia herkkuja suuhuni. 



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rapunzel