maanantai 29. tammikuuta 2018

Viikko 4 Liikunnat

MAANANTAI: Lepopäivä
TIISTAI: 25min nopea jalkatreeni salilla, 30min vesijuoksua ilman vyötä ja 30min uintia.
KESKIVIIKKO: 40min kävelylenkki
TORSTAI: Lepopäivä
PERJANTAI: 50min uintia
LAUANTAI: 45min Yläkropantreeni salilla
SUNNUNTAI: Lepopäivä

Kiitos tämän viikon liikunta ystävälleni <3

Pienin askelin olen päässyt tälläiseen liikuntaviikkoon. Lisännyt liikuntaa pikkuhiljaa ja liikkunut pääasiassa fiiliksen mukaan. Näillä eväillä olen löytänyt liikunnan ilon :) Ja se on mielestäni "aikast hyvä juttu"!
Myös odottamani Squash on tulossa jossain vaiheessa kuvioihin mukaan, jeee!!

Seuraavaksi onkin sitten vuorossa ruokavalion parannus operaatio. Olen miettinyt hankkivani hetkeksi itselleni sovelluksen johon voisin merkata ruokailut ja liikunnat ym. Mietinnässä on ollut Sulamo  tai Kiloklubi. Kiloklubia olen aikani käyttänyt paljonkin, kun se oli ilmainen - joten se on tuttu juttu ja näin ollen ehkä helpompikin. Lähinnä minua kiinnostaa että syön oikean määrän rasvaa, proteiinia ja hiilihydraattia liikkumiseeni nähden.
Kumpaa sinä suosittelet?

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, että olet löytänyt liikunnan ilon! <3 Hyvältä näyttää :) Itte käytin joskus kiloklubia, mutta enää oikein kannata mitään tuollaista. Mutta se johtuu ihan siitä, että se menee mulla ihan överiksi. Jos noita käyttää lähinnä suuntaa antavana, niin sitten ne kai voi toimiakin ihan hyvin. Tuosta toisesta mulla ei ole kokemusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin on ihanaa, että olen löytänyt liikunnan ilon :) siinä meni aikaa mutta onneksi löytyi.
      En ole vielä kumpaakaan sovellusta ottanut haltuuni :) Pelkään kanssa vähän tuota överiksi menemistä...
      -Laura-

      Poista
  2. Sulamoa käytän, kun ruokatiedot on siellä oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutama päivä sitten otin Sulamon puoleksi vuodeksi itsellni. Tähän mennessä olen tykännyt kovasti:) Kiitos kommentista!
      -Laura-

      Poista