perjantai 14. helmikuuta 2020

Virkatut tiskirätit ja arvonta



Olen hurahtanut virkkaamaan tiskirättejä ja niitä on tullut virkattua jo 50 kpl ainakin.

Ystäväni antoi minulle pari joulua sitten lahjaksi virkattuja tiskirättejä ja niiden myötä innostuin tekemään itsekin niitä.
Materiaali on bambua ja puuvillaa. Bambu on antibakteerinen ja imukykyinen. Näiden imukyky on todella hyvä. Ja nämä ei ala haisemaan samalla tavalla kuin kaupan rätit. Itse en enää käytä muita kuin näitä.

Prinsessajuttuja blogista  löysin kivoja ohjeita, joiden mukaan olen rättejä virkkaillut. Ohje 2 mukaan olen tehnyt eniten rättejä. Siitä ohjeesta tuli lempparini. Lankana käytin blen bamboota jonka tilasin täältä. Lanka on 70% bambua ja 30% puuvillaa.
Tiskirätit saat pestä 40 asteessa.


Koska rättejä on niin paljon, olen päättänyt suorittaa arvonnan. Osallistut arvontaan kommentoimalla mitkä 3 ERIVÄRISTÄ rättiä haluat itselllesi. Jätä myös sähköpostiosoitteesi jonka kautta pystyn olemaan yhteydessä sinuun. Arvonta suoritetaan 28.2 ja ystäväni toimii onnettarena. 

 Oletko virkannut tiskirättejä, vinkaa kiva ohje tai lanka joista olet niitä tehnyt?

8 kommenttia:

  1. Haluaisin vaaleanpunaisen, vaaleansinisen ja keltaisen rätin :)

    VastaaPoista
  2. Olen muutenkin siirtynyt kestorätteihin keittiössä, joten näitä olisi tosi kiva kokeilla!
    Värit voisivat olla vaikkapa sininen, vihreä ja violetti.

    postin.tuomaa@gmail.com.

    VastaaPoista
  3. Harmaa, keltainen ja vaaleanpunainen.

    VastaaPoista
  4. Pinkki, lila ja keltainen ❤️

    VastaaPoista
  5. Harmaa, vaaleanpunainen ja vaalenasininen/turkoosi.
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  6. Harmaa, turkoosi, vaaleanpunainen :)

    VastaaPoista

Rapunzel