maanantai 7. marraskuuta 2016

Laura: Kolmas pureviikko selätetty:)

Painoa tippui kolmannen viikon aikana 1,2kg, nyt kokonaispudotus 3,9kg. Tyytyväinen olen tulokseen, vaikka sitä tietenkin toivoisi että paino tippuisi 10kg viikossa ;) Olen myös saanut kehuja että olen laihtunut, se tietenkin lämmittää mieltäni kovasti<3 Ja tottakai kun kilot karisee näinkin mukavasti, motivoi se jatkamaan tässä projektissa.
Ruokavalio sujuu jo rutiinilla, määrät muistaa melko hyvin ulkoa. Nälkä ei edelleenkään juuri vaivaa, joten ruokavaliossa on helpompi pysyä. Herkkuhimot piinaa minua edelleen melkeimpä päivittäin, tuntuu että välillä on aikamoista taistelua itsensä kanssa. Toistaiseksi taistelut herkkuhimoja vastaan on selätetty, vaikka kaapista kuitenkin löytyisi herkkuja. Jokainen päivä minun kohdallani on kuitenkin voitto ja askel eteenpäin.
Elän myös Cheat meal (vapaa aterian) voimalla:D Niitä on joka toinen viikko.
Treenit tuottaa edelleenkin tuskaaa, mutta kaipa ne jonain päivänä alkaa sujumaan. Voin kertoa että VIHAAN ojentajapunnerruksia!!!
Virkeys ja energisyys ei ole vieläkään tavoittanut minua, niitä odotellessa.

On olemassa myös yksi asia joka vie mua eteenpäin tässä projektissa. Iskä <3 Me tehtiin alkuvuodesta veto, että laihdutan -30kg niin hän vie minut ravintolaan syömään ja saan syödä minkä aterian tahansa. Aika loistava ja koominen veto ylipainoiselle ihmiselle:D
En tiedä miksi, mutta nyt kun iskä on kuollut mulla on vielä helkkarin paljon kovempi tahto toteuttaa kyseinen veto ja saada tiputettua se 30kg. Näyttää iskälle taivaaseen että minä pystyn tähän<3 Matkaa on edessä 25,1 kilon verran.
Nyt on sitten asiasta mustaa valkoisella ja olen julkisestikin tämän asian kertonut. Aika näyttää miten tässä käy. Olisi ihanaa jos tavoite olisi saavutettu kesään mennessä:)

2 kommenttia:

  1. Hieno tulos!
    Ja voimia myös lopputuloksen saamiseen. Läheisen menetys on aina ikävä asia. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Omanlainen😊 Kyllä läheisen menetys ikävä ja raskas asia... -Laura-

      Poista

Rapunzel