lauantai 8. huhtikuuta 2017

Hyvänolon Huhtikuun ensimmäinen viikko takana

Olen todellakin pyrkinyt tällä viikolla Hyvään oloon, vielä kuitenkaan täysin saavuttamatta sitä. Mutta nythän on ensimmäinen viikko onneksi vasta, vielä on aikaa jäljellä saavuttaa se. Mieli on ollut matalalla viime aikoina. Olen pyrkinyt sitä kohentamaan pikkuhiljaa, Hyvänolon Huhtikuun myötä.

Hyvänolon Huhtikuun ensimmäisen viikon anti:

- Kirjauduin Headsted.fi sivustolle ja rupesin lukemaan Hyvän elämän kompassi - verkkokurssia. Siihen kuuluu tehtäviä ja luettavaa. Olen sitä nyt muutaman kerran tämän viikon aikana lueskellut.

 - Olen muutaman kerran viikon aikana rullaillut hetken aikaa foamrollerilla ja venytellyt tämän jälkeen. 

- Hemmottelin itseäni tilaamalla kasvojen hoidon ihmesienen. Julkaisen tästä tekstin ensi viikon aikana.

 - Olen myös kirjannut useampana iltana 1-2 asiaa joista olen onnellinen.

Ensimmäinen viikko on mennyt haasteen osalta oikein mukavasti ja suunnitelmaa noudattaen.
Kerroin aikaisemmin että jalkapöytäni on kipuillut viime aikoina, tilanne alkoi jo helmikuussa ja nyt jalka alkaa olemaan kunnossa. Pahimmillaan se sattui joka askeleella, kipu tuntui lähinnä rasituksessa mutta välillä levossakin. Eikä särkylääkkeet aina auttaneet. Koska liikunta jäi vähälle niin myös ruokavalio on ollut retuperällä. On syöty terveellisesti ja epäterveellisesti.
Nyt vihdoinkin jalka on kunnossa ja pääsen kunnolla liikkumaan. Täytyy tietenkin pikkuhiljaa aloitella kävelyä ettei tule takapakkia. Salilla kävin jalkakipuilun aikanakin. Uskon ja tiedän että ruokavalio palautuu samalla omiin uomiinsa:) Sitä koska uskallan ottaa mittoja itsestäni ja merkkailla tuonne edistymisosioon -  aika näyttää:)
Olen kyllä tykännyt näistä meidän kaikista haasteista, porukassa on voimaa ja porukalla on kiva näitä toteuttaa. Olen aikaisemmin maininnut että itsellä tulee tehtyä parhaiten kun porukassa on sovittu.
Olkoon tuossa alla olevassa kuvassa sitten haasteiden suunnittelijat Helzu itsensä piiskurin blogista, Vanessa uusi alkuni blogista ja minä :D:D




3 kommenttia:

  1. Jee, tosi hyvin olet haastetta toteuttanut, niin kuin kaikissa muissakin haasteissa tähän asti :)
    Teen varmaan itse yhteenvedon vasta maanantaina kun kerkiän. Ihana idea, että ollaan kaikki haasteen suunnittelijat kuvassa :D
    Hienoa, että jalkasi on nyt jo parempi! Jatka samalla isolla tsempillä eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vanessa:)
      Tykkään noista kuvista kun on noita tonlaisia ukkoja, ja sit välähti idea että me kolmehan siinä kuvassa :D

      Poista
  2. Mielen hyvinvointi on tärkeää. On hyvä välillä pysähtyä sitä tarkastelemaan. Oma viikkoni meni myös mielen hyvinvoinnin parissa, eikä kehonhuoltoa tullut tehtyä lainkaan.

    VastaaPoista

Rapunzel