torstai 2. maaliskuuta 2017

Laura: Motivaation lähteet laihdutuksessa

Joista itse puhun nimellä motivaattorit. Tämä liittyy postaukseen Miksi haluan laihtua?

Minun motivaattorini ovat seuraaavanlaiset:


  • Muiden onnistumistarinat ja ennen/jälkeen kuvia laihtumisesta. Varsinkin Suurimman pudottajan Tara Costa on motivoinut minua. Vaikka olen kaikki kaudet katsonutkin, niin jostain syystä Tara motivoi minua eniten. Tämä mimmi voitti miehetkin Suurimman pudottajan haasteissa. Vau!
  • Jatketaan saman sarjan parissa eli Jillian Michaels, siinä on rautanen mimmi jolla on kroppa jonka itsekin voisin haluta (lieneekö se koskaan mahdollista). Jillian on aikamoinen rääväsuu, mutta silti vaan tykkään siitä. Jillian onkin lempivalmentajani  Suurimmassa pudottajassa ja Bob Harber tulee hyvänä kakkosena.
  • Vaaka ja mittanauha, silloin kun ne näyttää miinus merkkisiä tuloksia. Silloin ne ovat minun parhaita kavereitani ja motivaattoreita. 

  • Vaatteet, niin urheilu ja vapaa- ajan vaatteet motivoivat minua pudottamaan painoa. Netissä ja vaatekaupassa on kiva fiilistellä minkälaisia vaatteita voisi pukea päälle kun on laihtunut. 
  • Kirjat ja lehdet

  • Muiden blogit
  • Omat vanhat kuvat motivoi elämäntaparemontissa. (joskus saattavat tosin ahdistaakin). Kuvat on otettu vuonna 2000 jolloin olin normaalipainoinen eli n.60kg. Kuvien laatu on erittäin huono, koska ne on otettu kännykällä valokuvasta. Oikeanpuoleinen valokuva on jääkaapin ovessa motivoimassa, tosin tämä kikka ei ole vuosien saatossa kauhean hyvin toiminut. Nykyisin en juuri tykkää että minusta otetaan kuvia, koska en ole sujut kroppani kanssa. 



5 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Oon tässä vähän aikaa vilkuillut tätä silloin tällöin motivaatiota etsiessäni, joten oon samaa mieltä siitä, että blogit toimii! :) Tosin itellä toimi aikanaan myös itse kirjoittaminen ja siksipä päätin kokeilla sitä taas. Yksi osa sitä oli varmaan vertaistuki. Se on yllättävän tärkeää. Tsemppiä elämäntaparemppaan, hyvältä vaikuttaa! Jään mielenkiinnolla seuraamaan edistymistänne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kulkija:) Olen samaa mieltä vertaistuki on tärkeää ❤ Kävin kurkkimassa sinunkin blogiasi, jään myös seurailemaan elämäntaparemppaasi -tsemppiä:) Tsempataan toisiamme!
      Meillä on tarkoitus muutaman bloggarin kanssa (muutkin saa esittää ideoita) keksiä joka kuukaudelle jokin haaste, lähde mukaan jos haaste tuntuu omalta. Tulossa on ainakin HyvinvointiHuhtikuu (mielen ja kehon hyvinvointia ja ToistoToukokuu (x määrä erilaisia liikkeitä). Kiva kun jätit kommentin:)
      -Laura-

      Poista
    2. Toi huhtikuu ainakin kuulostaa tosi hyvältä! :) kiva idea ottaa muita mukaan haasteeseen. :) Kiitos tsempeistä :)

      Poista
    3. Juu kaikki halukkaat saavat osallistua haasteiden ideointiin ja itse haasteisiin mukaan. HeviHeinäkuukin taisi olla jo ideointi listalla eli jotain vihanneeksiin ja kasviksiin liittyvää haastetta:)

      Poista

Rapunzel